Regulamin sklepu "Anikowo Vintage"

Od dnia 25.05.2018 r.  obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określonego jako RODO).

Wszystkie informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych znajdziecie poniżej w Regulaminie.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego "Anikowo Vintage" jest Anna Bernaczyk. Sklep mieści się w Skrzynkach przy ul. Dębina 61, 62-060. Telefon kontaktowy: 516-781-140. Adres email info@anikowovintage.pl.
  2. Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z oferty sklepu internetowego "Anikowo Vintage", sposobów w jaki składa się zamówienia, sposobu ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Postanowienia tego regulaminu nie mają na celu ograniczać ani wyłączać jakichkolwiek praw Klientów, którzy są również Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
    1. Ceny towarów wyrażone są w złotych i są cenami brutto, 
    2. Przed złożeniem zamówienia proszę zapoznać się z regulaminem. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza akceptację warunków regulaminu.
    3. Klient składając zamówienie za pomocą dostępnych mechanizmów i środków, które są dostępne na naszej stronie sklepu, składa ofertę kupna określonego i wybranego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu realizacji postanowień niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności jest Usługodawca. W polityce prywatności opublikowanej na stronie sklepu podany jest sposób przetwarzania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia. Każda osoba, której dane są przetwarzana ma prawo wglądu, modyfikacji, aktualizacji oraz usunięcia ich treści.

II. REJESTRACJA

  1. Klientem może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
  2. Klient, aby móc korzystać z oferty sklepu, może dokonać rejestracji, w wyniku której będzie identyfikowany przez system sklepu za pomocą identyfikatora ID i hasła. Klient może również dokonać zakupu jako gość.
  3. Klient musi  wypełnić wszystkie pola oznaczone jako obowiązkowe. Nie uczynienie tego skutkuje brakiem rejestracji.
  4. "Anikowo Vintage" zobowiązuje się zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97r. (Dz.U.nr 133 poz.833) do zachowania tajemnicy w zakresie danych umieszczonych w ankiecie rejestracyjnej.

III. ZAMÓWIENIA

  1. Aby dokonać zamówienia w sklepie należy skorzystać z formularza dostępnego na stronie sklepu. Można również przesłać zamówienie za pomocą adresu e-mail info@anikowovintage.pl, lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 516-781-140.
  2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z informacją, że zamówienie zostało złożone i przyjęte do realizacji.
  3. Klient może dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować do chwili wysłania paczki. Wystarczy przesłać informację na adres info@anikowovintage.pl, lub telefonicznie pod numerem telefonu 516-781-140.
  4. Zamówienia  realizujemy w ciągu od dwóch do pięciu dni roboczych.
  5. Kupujący zobowiązany jest aby w formularzu zamówienia podać wszystkie niezbędne dane potrzebne do wysyłki oraz numer kontaktowy i adres e-mail pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  6. Klient do wartości przesyłki musi doliczyć koszt dostawy wg tabeli kosztów wysyłki produktów, którym jest obciążony. Powyżej trzystu złotych przesyłka jest darmowa.
  7. W przypadku wyboru przelewu jako metody płatności, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania na wskazany adres e-mail wiadomości zatytułowanej "Potwierdzenie złożenia zamówienia".
  8. W przypadku wyboru płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w momencie odbioru przesyłki z towarem.
  9. Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia:
    1. w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy
    2. w przypadku płatności za pobraniem - po otrzymaniu zamówienia Klienta przez Sklep
  10. Średni czas realizacji zamówienia trwa od dwóch do pięciu dni roboczych. Jeśli realizacja zamówienia miałaby się wydłużyć Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie.
  11. W przypadku indywidualnych zamówień realizowanych dla Klienta do ich wykonania przystępujemy od momentu przelania przedpłaty za zamówiony produkt lub opłacenia go w całości.
  12. Wysokość przedpłaty wynosi 40% wartości zamówienia.
  13. Kolorystyka produktów i prac wykonywanych na zamówienie może się delikatnie różnić od tych podanych na zdjęciach.
  14. Czas realizacji indywidualnych zamówień to około półtora miesiąca.
  15. W przypadku rezygnacji przez Klienta z zamówionego indywidualnie towaru przedpłata nie jest zwracana.

IV. PŁATNOŚCI

  1. Rozliczenie transakcji może nastąpić w sposób następujący:
    1. Przelew na  konto bankowe PKO 51 1020 4027 0000 1102 0937 8102 "Anikowo Vintage" Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki, na podstawie uzyskanego numeru zamówienia
    2. zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki pobraniowej

V. WYSYŁKA

  1. Towary są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich.
  2. Zamówienia wysyłane są na adres podany w formularzu zamówienia.
  3. Jeśli Klient wybrał płatność przelewem, wówczas zamówienie wysyłane jest zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na wyżej wymienionym koncie.
  4. Jeśli Klient wybrał opcję za pobraniem, towar wysyłany jest automatycznie poprzez wypełnienie formularza.
  5. Odbiorca proszony jest, aby dokonał oględzin, sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności doręczyciela, przedstawiciela podmiotu, który realizuje dostawę nawet jeśli opakowanie zewnętrzne jest nieuszkodzone. Gdy zostanie stwierdzone po otwarciu w obecności kuriera, że zawartość przesyłki jest uszkodzona prosimy odmówić przyjęcia towaru lub o niezwłoczny kontakt ze sklepem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie sklepu "Anikowo Vintage".
  6. W przypadku gdy dojdzie do zgubienia lub innego zdarzenia losowego co uniemożliwia dostarczenie przesyłki do Klienta przez przewoźnika, "Anikowo Vintage" rozpoczyna stosowne postępowanie u firmy kurierskiej.
  7. Koszt przesyłki przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto pokrywa "Anikowo Vintage".

VI. ZWROTY TOWARU

  1. Sklep internetowy "Anikowo Vintage" oferuje Państwu produkty oryginalne i niepowtarzalne. Przed zakupem towaru prosimy aby zastanowili się Państwo nad decyzją zakupu!
  2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, nie nabywający towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14dni od dnia wejścia w posiadanie towaru przez Konsumenta bez podania przyczyny.
  3. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni.
  4. Zwrotu należy dokonać przez Pocztę Polską lub inną firmę kurierską na koszt klienta.
  5. Punkt ten nie dotyczy jednak prac, które zostały wykonane na zamówienie. W przypadku prac wykonanych na zamówienie, z przedpłatą włącznie nie honorujemy reklamacji i zwrotów. 
  6. Sprzedawcy przysługuje prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności na rzecz Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
  7. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem na adres Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki.
  8. Odstępując od umowy wystarczy przesłać oświadczenie przed upływem terminu na adres info@anikowovintrage.pl lub listownie na adres Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki.
  9. Na mocy ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrotu towaru, natomiast jeżeli towar zostanie uszkodzony  przez usługobiorcę, Sklep "Anikowo Vintage" nie przyjmuje zwrotu towaru.

VII. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W sklepie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
  2. Konto - korzystanie z konta przez Usługobiorcę możliwe jest po wykonaniu następujących kroków.
    1. wypełnienie formularza rejestracyjnego,
    2. kliknięcie pola Zarejestruj się.
    3. w formularzu rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych Usługobiorcy: imię, nazwisko, adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail oraz numer kontaktowy, oraz hasło. 
  3. Usługa elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny usunięcie konta. Poprzez stosowne żądanie do Usługodawcy w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@anikowovintage.pl lub pisemnie na adres Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki.
  4. Formularz zamówienia - korzystanie z niego rozpoczyna się w momencie dodania pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym. Dokonanie zakupu przez Klienta następuje w momencie poprawnego wypełnienia formularza zamówienia, a następnie jego potwierdzeniu. W formularzu zamówienia Klient proszony jest o podanie swojego imienia, nazwiska, adresu zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj), numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail oraz danych dotyczących zamówienia czyli nazwa produktu, ilość, sposób płatności, miejsce dostawy. Usługa Elektroniczna Formularza Zamówień jest nieodpłatna, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zamówienia.
  5. Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucji świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim, którzy z niej korzystają (Usługobiorcom) automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informację o Produktach, nowościach, promocjach w sklepie Internetowym. Usługa ta jest nieodpłatna przez czas nieokreślony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy na dres e-mail info@anikowovintage.pl lub pisemnie na adres Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki.
  6. Usługa Newsletter, świadczona na żądanie Usługobiorcy po zawarciu umowy, obejmuje: otrzymywanie przez Usługobiorców, którzy udostępnili Usługodawcy swój adres-e- mail, drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy w tym np. informacji o promocjach, rabatach.
  7. Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu następujących czynności:
    1. udostępnienie swojego adresu e-mail w odpowiednim polu serwisu
    2. zaakceptowanie postanowień korzystania z Newslettera
  8. Usługobiorca zobowiązany jest do:
    1. podawania Usługodawcy wyłącznie prawdziwych, aktualnych i koniecznych danych Usługobiorcy
    2. korzystania z ofert, które oferuje Usługodawca w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa tak by nie naruszać praw osób trzecich, postanowień Regulaminu, a także zgodnie z przyjętymi zasadami współżycia społecznego.
    3. niezwłoczne aktualizowanie swoich danych Usługodawcy w związku z zawarciem umowy.
  9. Ochrona danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych osobowych w celu świadczenia/wykonania usługi Newsletter. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu korzystania z usługi Newsletter. Usługobiorca ma również prawo do  dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Usługobiorca może zgłaszać zastrzeżenia z usługi Newsletter w formie reklamacji. Może dokonać tego w formie pisemnej na adres Anna Bernaczyk ul. Dębina 61, 62-060 Skrzynki. Usługodawca ustosunkuje się do niej niezwłocznie po otrzymaniu zastrzeżeń. W celu przyspieszenia reklamacji bardzo prosimy wówczas o podanie imienia, nazwiska, danych kontaktowych składającego reklamację, a także przyczyn, które uzasadniają reklamację. Usługobiorca w każdej chwili, bez podania przyczyny ma prawo wypisania się z Newslettera w dowolny dla niego sposób.